Torsdag

Passade på idag att gå igenom massor av kartonger hemma i källaren. Hittade massa kort som jag aldrig sett. Älskar sånt :) Hittade massa bilder från Ryssland också. Ställen som jag inte ens sett. Hittade en bild på min morfars farbror också. -Mamma, vem e han? - Det där är morfars farbror som jobbade i Kreml. - Som ledamot eller vad? - Ja, under Stalin. - Var han rysk karelare och jobbade under Stalin? - Ja.

Usch först blev jag stolt, men det gick över fort :(

Verkar inte bli någon resa till Ryssland i sommar iallafall :( Verkligen synd. Saknar alla verkligen. Det var trots allt 5 månader sen sist ;)

Sen hämtade pappa mig. Hade tänkt vara hemma hos honom några dagar och bestämma vad jag ska ta med till nya lägenheten :) Flyttar på tisdag som sagt :) Längtar så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0