Bloggare? - Jag? Nej aldrig!

Jag har aldrig riktigt förstått hela den där grejen med bloggandet, alla gör det. Och den som inte gör det är en ointressant person, eller? Inte förens nyligen har jag börjat förstå hela grejen med att läsa om andras privatliv. Det är ju ganska kul faktiskt. Ett ställe där man kan berätta sina innersta hemligheter men ändå vara anonym, det låter ju underbart! Och sen att få roliga tips av såna som kan, det är ju ännu bättre. Vad är jag bra på då? Mode, nja? Ingen idé för mig att skapa en modeblogg. Mat? Hmm, nej inte det heller. Men jag är bra på att prata! Jag kan aldrig hålla tyst.

Nu vill ni självklart veta vem JAG är, eller hur? Erkänn!

Kan börja med att säga, jag är en ung kvinna i mina bästa år, 19 år! Wohoo. Flyttar snart hemifrån. (Det kommer jag med all säkerhet skriva om!) 19 år = studenten eller hur? Nja, inte för mig. Av olika skäl så blev det inte så. Jag har istället ett år på folkhögskola framför mig from augusti. Sen blir det... Ja vad blir det sen?


Kommentarer
Postat av: klara

svar: roligt! ska börja följa din med då :)

2008-06-22 @ 22:47:15
URL: http://lifeofklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0