Killar...

Varför tar dom upp så mycket tid och energi? Mitt ex finns fortfarande djupt förankrad i mina tankar. Tro mig vi hade nått speciellt. Varje gång jag var ledsen så sa han alltid: "Älskling det kommer bli bra, tänk på vår prinsessa" (Vår prinsessa innebar en dotter vi drömde om.) Vi pratade om barn, äktenskap, hus. Ja allt...Saknar honom fortfarande. Vi till och med diskuterade ringar, bröllopsklänning osv :(  Inte för att han officiellt friade till mig eller så, vi bara diskuterade att allt det där definitvt skulle komma i framtiden. Men det tog slut...


Så hur hittar man en kille som kan vara lika underbar som honom? Det är verkligen svårt. Han var ett guldkorn. Men jag börjar gå vidare nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0